MÜÜGITINGIMUSED

  1. Müügitingimused

1.1. Müügitingimused kehtivad veebipoe www.top-kosmetika.ee ostja (edaspidi Ostja) ja Harita OÜ (edaspidi veebipood) vahel kauba ostmisel.

1.2. Lisaks neile tingimustele reguleerivad veebipoest kaupade ostmisel tekkivaid õigussuhteid võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijaõiguste kaitse seadus (edaspidi TKS) ja muud Eestis kehtivad õigusaktid.

1.3. Veebipood jätab endale õiguse muuta müügitingimusi. Need muudatused kuvatakse veebisaidil www.top-kosmetika.ee.

  1. Kassa

2.1. Lisage valitud kaubad ostukorvi. Ostukorvis sisalduvat kaubakogust saab muuta ja tellimusest eemaldada ning kaupa saab lisada.

2.2. Tellimuse vormistamiseks klõpsake korvis linki “Esita tellimus”.

2.3. Tellimuse vormistamisel täitke vajalikud tekstiväljad ja märkige sobiv tarne- ja makseviis. Seejärel klõpsake lingil “Kinnita tellimus”.

2.4. Seejärel kuvatakse ekraanil väärtus, mida saab maksta pangalingi kaudu. Pärast tellimuse eest tasumist klõpsake kindlasti nuppu “Tagasi müüja juurde”. Leping jõustub e-poe kontole makstava summa laekumisel. Tellimuse kinnitus saadetakse ostjale automaatselt.

2.5. Täitke andme- ja tellimiskinnituslehtede väljad hoolikalt, sest see sõltub esitatud teabe õigsusest ja täpsusest, kui kiiresti ja takistusteta teie ostetud kaup kohale toimetatakse, samuti hilisemate vaidluste ja nõuete lahendamisest.

  1. Kauba eest tasumine

3.1. Kõik veebipoes pakutavad hinnad sisaldavad käibemaksu määraga 20% ja on esitatud eurodes.

3.2. Veebipood jätab endale õiguse muuta müügihindu. Need muudatused kuvatakse veebisaidil www.top-kosmetika.ee.

3.3. Tellimusi saab tasuda krediitkaardiga (Visa, MasterCard), samuti pangalingi kaudu (Swedbank, SEB, Nordea, Danske, Krediidipank, LHVbank).

3.4. Makse toimub väljaspool veebipoe keskkonda turvalises Makecommerce’i maksekeskkonnas. Veebipoel pole juurdepääsu pangaandmetele ja klientide krediitkaarditeabele.

Kiire ja turvaline makseviis. Pärast tellimuse vormistamist suunatakse teid valitud panga lehele, kus näete täidetud maksevormi ja makstavat summat. Kinnitage makse ja klõpsake siis nuppu “Tagasi müüjale”.

Tähelepanu! Pärast makse tegemist klõpsake kindlasti nuppu „Tagasi makse juurde“, vastasel juhul laekub makseteave meile hilinenult.

  1. Müügilepingu jõustumine

4.1. Kaupade müügi lepinguga kohustub Veebipood ostjale üle andma saadaolevad kaubad ja tagama ostjale omandiõiguse ülemineku. Ostja nõustub omalt poolt tasuma veebipoele esitatud arvel näidatud summa ja võtma kauba vastu.

4.2. Maksmata tellimused tühistatakse 7 päeva jooksul alates tellimuse tegemise kuupäevast.

4.3. Iga tellimus on ostja kinnitus, et ta nõustub nende üldiste lepingutingimustega. Pärast ostu saab klient e-kirjaga oma tellimuse kinnituse. Leping määrab, et veebipood saadab ostja kinnitusega meilisõnumi tema nimetatud e-posti aadressile. Veebipoel on õigus rikutud tingimuste tõttu tellimus tühistada.

4.4. Maksmata tellimuse muutmiseks või tühistamiseks, mis on saanud kinnitusmeili, ei pruugi klient midagi teha.

4.5. Juba tasutud, kuid veel saatmata tellimuse muutmiseks saab klient pöörduda meie klienditeeninduse poole kontaktvormi kaudu veebisaidil https://top-kosmetika.ee/kontaktid/

  1. Kaupade kohaletoimetamine

5.1. Pärast lepingu jõustumist täidab veebipood tellimuse ja edastab selle kullerfirmale üleandmiseks.

5.2. Kauba kohaletoimetamine toimub vastavalt valitud kohaletoimetamise viisile. Edastamisviisid: Omniva, SmartPost, DPD. Tarneaeg 1 kuni 3 päeva.

5.3. Tellimuse vormistamisel kontrollige sisestatud kontaktandmeid, et vältida viivitusi ja arusaamatusi kauba kohaletoimetamisel. Harita OÜ ja kullerfirma ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise ja arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Ostja poolt tellimuse vormistamise ajal valesti või valesti esitatud isikuandmetest.

  1. Tagastamisõigus

6.1. Pärast tellimuse saamist on ostjal õigus veebipoega sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

6.2. Kauba tagastamiseks, hiljemalt 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest, pöörduge ükskõik millisel sobival viisil Harita OÜ poole ning teatage tellimuse number ja Ostja nimi.

6.3. Ostja peab kauba tagastama järgmise 14 päeva jooksul alates avalduse esitamise kuupäevast või esitama tõendi, et ta on kauba määratud aja jooksul tarneettevõttele üle andnud.

6.4. Niipea kui oleme kauba algsel kujul kätte saanud, tagastatakse teie raha (välja arvatud saatekulud) 30 päeva jooksul.

6.5. Kaup tuleb tagasi saata samas kasutamata seisukorras (koos etikettidega).

6.6. Kauba tagastamise kulud tasub Ostja, välja arvatud juhul, kui viga on teinud Harita OÜ.

6.7. Kui kaupa on kasutatud, rikutud või mingil moel kahjustatud, tagastamisõigust ei anta.

  1. Vääramatu jõud

7.1. Veebipood ei vastuta Ostja kahjustamise või kauba kohaletoimetamise viibimise eest, kui kaup toimetati kullerfirmale õigeaegselt kohale ja tarne viibimine oli tingitud asjaoludest, mida veebipood ei saanud mõjutada ega osanud ette näha.

  1. Isikuandmete töötlemine

8.1. Ostja, sisestades veebipoes andmeid, annab asjakohase kinnituse õiguse koguda ja töödelda oma isikuandmeid (nimi ja perekonnanimi, kontakttelefoni number, paki kättetoimetamise aadress ja / või kodune aadress, e-posti aadress) ning edastada kullerfirma isikuandmeid üleandmiseks.

8.2. Kliendi isikuandmeid peetakse konfidentsiaalseks teabeks. Harita OÜ ei avalda isikuandmeid kolmandatele isikutele ning ostjal on õigus keelata isikuandmete kogumine andmebaasis igal ajal.

8.3. Kodeeritud suhtlus pankadega Ostja poolt ostude eest tasumisel tagab tema isiklike panganduse atribuutide turvalisuse, veebipoel pole neile juurdepääsu.

  1. Muud tingimused

9.1 Ostja ja Harita OÜ vahel tekkivad vaidlused kauba ostmisel saidi www.top-kosmetika.ee kaudu lahendatakse läbirääkimiste teel.

9.2. Kui veebipood keeldus tarbija kaebust lahendamast või kui tarbija ei nõustu veebipoe otsusega ja leiab, et tema õigusi on rikutud või tema huve on kahjustatud, on tarbijal õigus esitada komisjonile kaebus tarbijakaitse osakonna või kohtu kaudu. Tarbija saab kaebuse esitada üksi või esindaja kaudu. Need tarbijakaebuste komisjonid on loetletud tarbija õiguste kaitse osakonna veebisaidil.